17 Mayıs 2007 Perşembe

Islak Kek


Malzemeler:
4 yumurta
3 su bardak süt
3 su bardağı şeker
3,5 su bardağı un
1 paket margarin
1 paket kabartmatozu, vanilya
2 paket kakao
Yapılışı:
Yumurtaları şekerle çırpın. Süt, kakao ve eritilmiş margarinide ilave ederek çırpın ve bu karışımdan 1.5 su bardağı kadarını ayırın.
Daha sonra kalan karışıma un, kabartmatozu ve vanilyayı ilave edin.Yağlanmış unlanmış yaklaşık 28 çaplarında bir tepsiye dökün.
Önceden ısıtılmış 180 derece fırında 40 dakika kadar pişirin.
Fırından çıkar çıkmaz ayırdığınız karışımı üzerine eşit olarak gezdirin.
Sosunu çektilten sonra üzrine hindistan cevizi serperek servis yapabilirsiniz.

4 yorum:

Esin dedi ki...

Islak kekin tadı müthiş . Herkeze tavsiye ediyorum . Afiyet şeker olsun ...

Lost dedi ki...

çok sağolun ya bu keki sevgilim çok seviyo ve bu hafta içersinde 1.yılımız doluyor. ona hediye olarak bir de kek yapim dedim. Vay be bunu yapacağım aklıma hiç gelmezdi.:):)tekrar teşekkürler

aysegul dedi ki...

tşk ederim hepsi birbirinden güzel ama basitleri deniyorum henüz;)

hatice dedi ki...

Ben teşekkür ederim kızlar. Siz tarifleri yapıp bana dönüt verdikçe çok mutlu oluyorum, afiyet olsun..